Otvorenie kurzu v platforme moodle (e-learning EUBA) má za cieľ sústrediť poznatky študentov a ohodnotiť stav zvládnutia vyučovanej problematiky. V čase online vyučovania sú prednášky vykonávané prostredníctvom MS teams: PHF-2020/2021 ZS-ET I-EaMP+OP-KE-2-DŠ-P. V platforme MS teams sú umiestnené v prostredí súborov prednášky jednotlivých kapitol predmetu a informácie potrebné k plynulému pokračovaniu vyučovania. V prostredí platformy moodle študenti v termíne  z určených kapitol na základe rozhodnutia prednášajúceho oznamujú vlastné poznatky o pochopení problematiky formou vloženia súboru word na konkrétne zadanie, ktoré prednášajúci následne v systéme ohodnotí. Rozhodujúcim kritériom nie je rozsah, ale vyjadrená miera poznania problému.   Otvorenie kurzu v platforme moodle (e-learning EUBA) má za cieľ sústrediť poznatky študentov a ohodnotiť stav zvládnutia vyučovanej problematiky. V čase online vyučovania sú prednášky vykonávané prostredníctvom MS teams: PHF-2020/2021 ZS-ET I-EaMP+OP-KE-2-DŠ-P. V platforme MS teams sú umiestnené v prostredí súborov prednášky jednotlivých kapitol predmetu a informácie potrebné k plynulému pokračovaniu vyučovania. V prostredí platformy moodle študenti v termíne  z určených kapitol na základe rozhodnutia prednášajúceho oznamujú vlastné poznatky o pochopení problematiky formou vloženia súboru word na konkrétne zadanie, ktoré prednášajúci následne v systéme ohodnotí. Rozhodujúcim kritériom nie je rozsah, ale vyjadrená miera poznania problému.   

Otvorenie kurzu v platforme moodle (e-learning EUBA) má za cieľ sústrediť poznatky študentov a ohodnotiť stav zvládnutia vyučovanej problematiky. V čase online vyučovania sú prednášky vykonávané prostredníctvom MS teams: PHF-2020/2021 ZS-ET I-EaMP+OP-KE-2-DŠ-P. V platforme MS teams sú umiestnené v prostredí súborov prednášky jednotlivých kapitol predmetu a informácie potrebné k plynulému pokračovaniu vyučovania. V prostredí platformy moodle študenti v termíne  z určených kapitol na základe rozhodnutia prednášajúceho oznamujú vlastné poznatky o pochopení problematiky formou vloženia súboru word na konkrétne zadanie, ktoré prednášajúci následne v systéme ohodnotí. Rozhodujúcim kritériom nie je rozsah, ale vyjadrená miera poznania problému.

Otvorenie kurzu v platforme moodle (e-learning EUBA) má za cieľ sústrediť poznatky študentov a ohodnotiť stav zvládnutia vyučovanej problematiky. V čase online vyučovania sú prednášky vykonávané prostredníctvom MS teams: PHF-2020/2021 ZS-OA-EaMP-MI-2-DŠ-P . V platforme MS teams sú umiestnené v prostredí súborov prednášky jednotlivých kapitol predmetu a informácie potrebné k plynulému pokračovaniu vyučovania. V prostredí platformy moodle študenti v termíne  z určených kapitol na základe rozhodnutia prednášajúceho oznamujú vlastné poznatky o pochopení problematiky formou vloženia súboru word na konkrétne zadanie, ktoré prednášajúci následne v systéme ohodnotí. Rozhodujúcim kritériom nie je rozsah, ale vyjadrená miera poznania problému.

Otvorenie kurzu v platforme moodle (e-learning EUBA) má za cieľ sústrediť poznatky študentov a ohodnotiť stav zvládnutia vyučovanej problematiky. V čase online vyučovania sú prednášky vykonávané prostredníctvom MS teams: PHF-2020/2021 ZS-OA-EaMP-KE-2-3blok-DŠ-P . V platforme MS teams sú umiestnené v prostredí súborov prednášky jednotlivých kapitol predmetu a informácie potrebné k plynulému pokračovaniu vyučovania. V prostredí platformy moodle študenti v termíne  z určených kapitol na základe rozhodnutia prednášajúceho oznamujú vlastné poznatky o pochopení problematiky formou vloženia súboru word na konkrétne zadanie, ktoré prednášajúci následne v systéme ohodnotí. Rozhodujúcim kritériom nie je rozsah, ale vyjadrená miera poznania problému.   


Otvorenie kurzu v platforme moodle (e-learning EUBA) má za cieľ sústrediť poznatky študentov a ohodnotiť stav zvládnutia vyučovanej problematiky. V čase online vyučovania sú prednášky vykonávané prostredníctvom MS teams: PHF-2020/2021 ZS-PL-FRP-KE-3-EŠ-K. V platforme MS teams sú umiestnené v prostredí súborov prednášky jednotlivých kapitol predmetu a informácie potrebné k plynulému pokračovaniu vyučovania. V prostredí platformy moodle študenti v termíne  z určených kapitol na základe rozhodnutia prednášajúceho oznamujú vlastné poznatky o pochopení problematiky formou vloženia súboru word na konkrétne zadanie, ktoré prednášajúci následne v systéme ohodnotí. Rozhodujúcim kritériom nie je rozsah, ale vyjadrená miera poznania problému.